RSS

Thursday, December 23, 2010

Kad Kahwin Dalam Mimpi

Aku tak tahu macam mana boleh dapat mimpi ini. Nak kata sebelum tidur tengok cerita pasal cinta-cinta tak pula. Agaknya terbawa-bawa kot tengok cerita 1000 kali cinta. Yelah rasa melayang-layang je tengok watak Mia yang dicintai dan disayangi semua orang. Nak tahu apa mimpi yang terjah dalam tidur aku? Jangan gelak tau..

Aku mimpi ayah aku tengah menulis alamat di atas sampul kad kahwin aku untuk diedarkan. Masa tue aku memang blur betul ke aku yang kahwin. Tapi mimpi tue agak singkatlah. Aku tak sempat nak tengok nama pasangan aku pada kad kahwin tue. Melepas aku..




Ofismate aku yang dah kahwin cakap diorang dulu before kahwin tak pernah pula mimpi nak kahwin macam aku ni. Segan aku. Apa lah makna mimpi tu.Mainan tidur atau ada petanda di sebeliknya. Uwa..ikutkan memang sekarang ramai member aku kahwin.. Ada je kad kahwin sampai ke tangan aku. Mungkin aku jeles dengan diorang kot. Yelah aku ni habuk pun takde lagi.

Takpelah bak kata kawan aku, tunggu jodoh seru. Bila lah jodoh nak menyeru? Cepat-cepat sikit seru sebelum aku menjangkau umur 30 an.. Ada masa lagi beberapa tahun.huhu Sabar-sabar..


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

My Little Diary said...

salam

mak kata seblum tido cuci kaki... keke
apa2 pun mimpi hanya mainan tido, jgn dipikirkan sgt...
jodoh pertemuan ditangan Tuhan. :)

Noor Faezah Mazli said...

Zuriey, maybe jodoh nak sampai la tuh. Mana tau kann.

Bijen M. said...

Tu dah sampai seru nak kahwin le tu.
Tak sabar-sabar dah tu.

cik helena said...

alah ruginya kalau tahu sapa senang sikit..hahaaha

fyna said...

x lame da tue...

darkbatman said...

jodoh akn sampai biler Allah dh tetapkan..so bersbrla..hehe

- zuriey - said...

My Little Diary: 2la tak tahu caner leh mimpi camtu
Noor Faezah Mazli: mana tahu kan..hehe
Bijen M.: yeker..seru dlm mimpi jer
cik helena: itula cik hel leh tolong carikan
fyna: mudah2 an
darkbatman: sabarlah ni aie

Ira said...

sabar ye zuriey, bila jodoh da menyeru dia x tunggu2 da. kejap je jalan. semuanya berlaku dgn cpt. masa tu kita rasa, haaa.. da nk kawen da aku..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.