RSS

Wednesday, December 8, 2010

Jom ke Minggu Setem 2010, Upin dan Ipin

[Sticky Entry, scroll down for new entry]



Kepada sesiapa yang minat mengumpul setem atau pun minat dengan kartun Upin dan Ipin jangan lepaskan peluang keemasan ini. Anda boleh mendapatkan cap tarikh khas Upin dan Ipin "Permainan Tradisional Masa Lapang Bersama Upin dan Ipin dan kawan-kawan" pada minggu tersebut. Pelbagai aktiviti menarik diadakan, boleh bawa seluruh ahli keluarga memeriahkan suasana. Kalau nasib baik boleh jumpa Upin dan Ipin...

Tempat: Berjaya Times Square,Kuala Lumpur (tingkat bawah)
Tarikh: 13-19 Disember 2010
Masa: 10 pagi- 10 malam

Aktiviti yang disediakan
-Jualan setem oleh Pos Malaysia dan Peniaga Setem
-Promosi dan jualan setemku
-Mengumpul 7 Cap Tarikh Khas
-Permainan tradisional: Congkak, Teng-teng, Telefon Tin dan Batu Seremban

Pertandingan yang disediakan
-Teka Jumlah Setem (harian)
-Cabutan Bertuah (harian)

Sabtu dan Ahad (11pagi-3petang)
-Pertandingan Mewarna (kategori 6-12 tahun)
-Pertandingan Melukis (kategori 13-17 tahun)

PERCUMA!
-Pasport Filateli dengan setiap pembelian RM50 Setem keluaran minggu setem
-Hadiah Istimewa untuk setiap pembelian (selagi stok masih ada)
-Hadiah Eksklusif untuk ahli SODA- tambah nilai dan pendaftaran keahlian baru.

*semuanya tertakluk pada terma dan syarat.



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

11 comments:

Just said...

alahai.. mesti rayyan suke ni... :D

NICK IRFAN said...

nnt nk kasi thu mmber sy dia minat la upin ipin ni sy minat masked rider jer.. hehe

Mr Lonely said...

nice blog... have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.blogspot.com .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...

- zuriey - said...

Just: pergilah nanti
NICK IRFAN : masked rider? heheh..cam budak2
Mr Lonely : thanks

darkbatman said...

aie minat gile cite upin n ipin..cite geng 2..dlu ramai yg xpandang cte ne kan..

Sylarius said...

Nasib baik pertandingan melukis tu dah melebihi had umur, kalau tidak, dah lama aku tapau habis. haha

liza said...

mesti pergi sbbnye sy pengumpul setem..:)

*tq utk info pameran setem tuh:))

- zuriey - said...

darkbatman : a'ah..maju dah upin n ipin
Sylarius : heheh..nak juga ke
liza : pergi jgn tak pergi

Ejen 010 said...

jom serbu Times Square...
=D

Sampul Surat Hari Pertama || FDC

mediahorizon said...

Ramai orang tak pergi?

a n a s t a s y e a said...

Anastasyea pun suka dengan watak upin ipin nie .. comel. Sure ramai orang pergi .. =)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.