RSS

Wednesday, December 1, 2010

Harga Petrol RON97 Naik 15 Sen


Naik lagi harga petrol tapi nasib baik untuk RON97 je.Harga petrol RON97 naik 15 sen kepada RM2.30 seliter mulai tengah malam semalam. Harga petrol RON95 kekal tidak berubah pada RM1.85 seliter.

Aku ni sebenarnya tak berapa faham pasal petrol ni. Mana yang lagi baik eh? Boleh ke kita campur RON 97 dengan RON 95. Aku ni kadang-kadang main isi je minyak kereta tak kira RON apa pun, main belasah je janji tangki minyak penuh.hehe

Ada ke efek eh kalau campur dua-dua jenis RON tue..huhu.. Yelah aku menang slow sikit pasal kereta ni. Tapi kalau bab petrol naik aku memang meradang gaklah. Asyik naik je kerjanya. Gaji tak naik pun, nyampah tul..


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

4 comments:

wanmus said...

xpe xde masalah camput Ron 95 n 97 tapi rugilah sebab ron 97 tu mahal dan kualiti tinggi sikit berbanding ron95. kalau campur, kelebihan pada ron 97 dah berkurang.

My Little Diary said...

salam,
saya guna RON95 hehehehe

Sharinginfoz said...

di harap ron95 kekal

- zuriey - said...

wanmus: yeker..thanks for the info
My Little Diary: yeker..saya pun..
Sharinginfoz: sampai bila lah leh kekal ek

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.