RSS

Thursday, December 30, 2010

Gambar Julie Woon cium mulut dengan wanita



Buat sesuatu perkara mesti fikir sebab dan akibatnya nanti. Pelakon dan pengacara Julie Woon, 26 tak pasal-pasal di cop lesbian di sebabkan gambar tersebut. Dia memang mengaku bahawa dia merupakan orang di dalam gambar tersebut tetapi dia menegaskan yang dia bukanlah lesbian.

Maknanya gambar ni memang ori dan bukan superimpose. Gambar tersebut telah diambil ketika di zaman sekolah secara tak langsung dan suka-suka sahaja.

Pendapat aku lah kan,kenapa dalam banyak-banyak gaya aksi cium mulut juga yang dipilih. Tak geli ker? Tengok sekarang siapa yang malu. Lain kali buatlah aksi yang kreatif sikit. Banyak lagi gaya yang cun boleh dibuat. Tak pasal-pasal ramai budak lesbian yang nak kenal. Seram sejuk aku dengar..


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

4 comments:

Miss Izah Mohamed said...

cara pmikiran orang berlainan.. hurm

Bijen M. said...

"Saya lesbo, saya okey."
Ha ha!

- zuriey - said...

Miss Izah Mohamed:2la dia
Bijen M: hahaha

sw33tdarling said...

bila dah mabuk, buat apa pun tak geli..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.