RSS

Friday, December 24, 2010

Follower ke-300 : Orchid



Hari ini follower dah jadi 301. Tak sangka bertambah lagi 1, semalam cek 300. Alhamdulillah, aku memang nak buat entry khas buat follower ke 300. Sahaja je, tengok Broframestone punya follower semalam 500 lagi banyak tu. Tercapai juga target untuk dapat follower sebanyak 300 tahun ni.

Siapakah yang bertuah menjadi follower yang ke 300 blog aku ni. Ini dia blongnya ♥ Cheritera dot Orchid ™ ♥.



Seorang gadis yang kecil molek ambil jurusan Perbankan UiTM Kedah. Umur dan status tak pula diketahui. Salah satu entry dia memang baguslah terutama untuk mereka yang bujang,'Cinta Menurut Pandangan Islam'. Nanti korang terjah tau untuk mengetahui dengan lanjut pasal tu.

Anyway thanks kepada semua yang sudi follow blog aku ni samada silent reader atau bukan. Tak sangka lah ada juga yang sudi datang menjenguk blog aku ni. Target aku untuk tahun 2011 follower sebanyak 600. Wah! Ada berani.. Tengoklah tercapai ke tidak nanti. Baru sikit dah kecohkan, blogger otai tue dah beribu-ribu follower tak heran pun.

P/S: Masih tak boleh start mengreview iPhone4 kerana ada yang masih tidak lengkap. Nak tahu apa? Insyaallah besok atau lusa aku akan ceritakan.



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

Noor Faezah Mazli said...

Ramainye follower ko. Jelesssssssss
hiihii

KizZ said...

Wah..tahniah tahniah..semoga terus maju okay..

Jom sini,
Kiz Garden
folo kalu suka ya

My MiRa said...

tahniah ye awak...
heehe memang happy kalau folower dah makin bertambah kan?
mira ni pun folower ntah bila la akan bertambah laagi...redha je setiap hari...eheh oh ya rasenye ni first time kot mira sampai sini kan?
ape pun nice ti know you...salam kenal

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.