RSS

Friday, December 3, 2010

Bas Wanita khas untuk wanita sahaja ye..


Kita dah sedia maklum tentang gerabak wanita bila naik komuter. Kini, rapidKl menyediakan satu lagi perkhidmatan khas buat wanita. Bas Wanita yang baru diperkenalkan memang mendapat sambutan. Kepada lelaki jangan jeles ye dengan kemudahan yang diperoleh oleh wanita. Wanita kan insan yang lemah, kena sentiasa dilindungi.

Rasa selamat bila ada perkhidmatan khas untuk wanita je.Takdelah nak kena berhimpit dengan lelaki, dan takdelah kena raba atau kena ikut pada waktu malam. Aku setujulah dengan tindakan RapidKl ni mengutamakan keselamatan wanita.

Koc wanita dah ada, bas wanita pun dah ada, lepas ni nak request apa lagi eh untuk wanita sahaja. Kalau kat luar negara ada teksi wanita khas dipandu pemandu wanita dan untuk penumpang wanita sahaja. Boleh diaplikasikan kat Malaysia pula.


Teksi wanita diluar negara, pink color lagi. Kalau kat Malaysia aku cadangkan warna bendera 1 Malaysia..hehe



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

ProfHariz said...

Wahhh macam best je? Menarik

http://profhariz.com

princeduyong said...

patut dibuat bas camni...

Privacy_Resident said...

penting jugak tu. tapi kalau betul nak buat kat Malaysia, janganlah warna pink! :P

rossoneri said...

kita penah naik teksi,pemandunya perempuan..sakt hati gila kita dgn dia.sampai skrg kita ingt lagi..cerewet gila..sepatutnya kita yg cerewet tau..dia kata 'haish rumah awak ni dalam sgt lah,nanti sy xjumpa jln balik'.ehhhhh kan dia pemandu teksi,apa guna xtau jalan.. pastu dahlah cakap mmg ganas punya.. hahaha...ye lah kang,pemandu wanita lembut2,xpasal2 kena dgn penumpangnya lak kan..

Just said...

i suke.. i suke..

Rowena Chasez said...

wahhh..
cool!
ada teksi wanita..
bila lagi Malaysia nak wat nie??
dah laa warna PINK!
COMEL!!!
hehee~

Bijen M. said...

Wahh.
Kool!
Suka suka.

- zuriey - said...

ProfHariz : memang menarik
princeduyong : ye tuk keselamtan
Privacy_Resident: he2 ok pe dr jauh dah nampak..
rossoneri: yeker..pemandu baru agaknya
Just: me too
Rowena Chasez: hehe
Bijen M.: saya pun suka

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.