RSS

Wednesday, November 3, 2010

Vanidah Pengacara Baru Nona


Kesian dengan Maya Karin, tak dapat bertahan lama mengendalikan rancangan Nona. Dengar khabar rating Nona jatuh disebabkan Maya Karin. Sabar jelah Maya ye.. Insyaallah ada rezeki kat tempat lain pula. Dengan itu, TV3 telah pun buat pencarian baru untuk pengganti Maya nanti. Antara yang tersenarai adalah Vanidah Imran.

Pengalaman jumpa Vanidah masa Cuci The Musical2, nampak dia ni seorang yang lembut dan nampak sifat keibuan dia tue. Vanidah mengesahkan telah menjalani latihan percubaan di hadapan kemera bagi melayakkannya dipilih sebagai pengacara baru rancangan Nona bagi menggantikan Maya Karin. Tapi itu tidak bermakna dia yang akan menggantikan Maya nanti.

Adakah Vanidah yang akan terpilih nanti menggantikan Maya? Sama-sama kita tunggu Nona pada tahun hadapan. Aku tak tahu pula ada latihan percubaan untuk pemilihan pengacara baru Nona ni. Rugi aku tak pergi tunjukkan bakat..heheh

P/S: Siapa yang lagi best mengacara Nona, personaliti TV atau pelakon?


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

7 comments:

Cheq Tun said...

lebih ok kot drp maya karin tu...sebutan bm pun xbetul. aku memang suke rancangan nona ni tak kira sape pun pengacaranya.

Jey Yusuff said...

jey rasa vanida imran paling seswai

Bro Framestone said...

bro xlyn nona he..23x

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

- zuriey - said...

Cheq Tun: yeker..yela maya karin kacuk
Jey Yusuff: sama kita nantikan
Bro Framestone: bro layan pe???

Fitrihadi said...

vanida memang wanita melayu terakhir..dia nampak matang...perkahwinan pun bahagia jee..kan? hehe terlebih puji lak

- zuriey - said...

Fitrihadi :minat dengan vanidah eh

Khaizarien said...

lame gak x tgok nona..kalo dlu suke gak tgok.. tp x mungkin sbb pgacara kot...

Regard,
Khaizarien Blog
@ Sudi-sudikan melawati Khaizarien In D' House

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.