RSS

Tuesday, November 9, 2010

Trafik tinggi kerana ARTIS..Walla..


Satu kejutan buat aku, pertama kali dapat traffik yang agak tinggi untuk aku. Memang aku idamkan dan sememangnya menjadi impian setiap blogger. Teramat teruja bila tengok angka yang banyak sebegitu. Alhamdulillah dapat gak rasa walaupun sehari.

Harapnya lepas ni traffik aku akan kekal sebegitu (berangan lebih). Melalui analisa dari Nuffnang keyword yang mencanak semalam adalah berkaitan 'Pelakon lelaki dan tunang kena tangkap kerana dadah'. Aku rasa memang ramai yang mencari-cari siapakah gerangan artis tersebut.



Rasa nak melompat tengok traffik tinggi macam tue. Anyway thank you semua yang sudi singgah di blog tak seberapa ni. I'm really appreciate!! Selalulah singgah ye..Insyaallah aku akan tingkatkan lagi mutu penulisan dan cerita yang lebih sensasi..hehehe..Ingat ni selalu..

-From Heart To Heart- Always be with me..


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

Just said...

terbukti ramai yg sebok dgn kesah2 artis kan.. heheh.

nur said...

bestnya.. hmm.. nak jugak ramai2
ALL IN ONE

darkbatman said...

tahniah2.. keep it up.. air kejar dr belakang.hoho

Jey Yusuff said...

boleh la share mcm mner nk traffic tinggi

- zuriey - said...

Just: a'ah..orang sekarang suka tau gosip artis
nur: nanti nur pun akan dapat
darkbatman: mana leh lawan aie
Jey Yusuff : erm..cam tak layak je lagi nak bagi tips..insyaallah satu hari nanti

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.