RSS

Wednesday, November 3, 2010

Teruja dapat masuk majalah

Alhamdulillah, hari ini kesihatan dah bertambah baik dan beransur pulih. Mungkin ini adalah salah satu sebabnya. Saja je nak buat sebab.he3. Teruja bila gambar aku masuk majalah. Wah macam artis pula boleh masuk majalah. Majalah taklah famous sangat. Majalah campany je pun, takpelah atleast ada gak tepek muka aku, korang takde..hehe


Majalah POSNet sempena sambutan hari raya hari tue.


Nampak tak muka aku, mesti korang tak jumpa sebabnya kecil je.

Ini dia gambar asal yang di letak dalam majalah


Cuba cari dalam majalah kat atas tue, jumpa tak..Cian aku terjingkit-jingkit masa ni sebab orang depan lagi tinggi. Takpelah ada lah juga cinonet gambar aku.

Tahun depan time event raya aku kena lebih bersedia,he3. Kena interframe depan kamera baru gambar besar masuk dalam majalah. Ceh, tiba-tiba gila glamour pula..


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

Noor Faezah Mazli said...

waaaaa. masuk majalah lagik. gud2!!

intankuterpilih said...

yang mana 1 gambar mu zuriey??yg pakai tudung cekelat ker ijau kat blakang tu??

darkbatman said...

yg mane satu ne?? adoi..

bdk bucuk :P said...

Sedih tol. Elok2 da berbaris kat blkg tu, alih2 diaorg bangun. Da tak nmpk muka kita kan? Mencik..

Syafrizal said...

wah...kembangnya dia hehe
bagus bagus..

- zuriey - said...

Noor Faezah Mazli: masuk majalah lagik?? baru first time lah..
intankuterpilih: yang comei tue..haha
darkbatman: tekalah aie
bdk bucuk :P: 2la psal..dah tak cun gambar
Syafrizal: sekali sekala kembang..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.