RSS

Monday, November 8, 2010

Tertunailah Hasrat di Hati


Selalu aku dapat tengok resipi dan hasil masakan otai blogger ni. Tapi akhirnya aku dapat juga rasa hasil air tangan Kak Ina KL walaupun hanya pada tat nenas. Kalau tengok dia publish entry pasal makanan rasa melelah je air liur aku ni lagi-lagi kalau kena time aku tengah lapar. Pergh..Memang kena tahan jela.

Sebelum ini aku pernah menang contest yang dianjurkan Kak Ina. Salah satu hadiahnya ialah kuih tat nenas satu balang. Minggu lepas Kak Ina sendiri hantar kuih tersebut, tapi yang tak best dalam jumpa sekejap jelah. Tak dapat nak borak panjang lebar.


Cuba teka apa ada di dalam beg ni???hehe


Klu gambar dari pandangan atas...jeng..jeng..jeng



Hehe saja nak buat surprise padahal dah cerita awal-awal. Terbaik dari ladang kuih ni. Tak sampai seminggu dah habis.


Terselit topup di dalamnya..Thank you Kak Ina..


P/S: Mula-mula ingat nak buat entry ni bila Kak Ina buat entry pasal blog ni sebab hari tue Kak Ina ada ambil gambar dengan aku. Tak boleh tahan nak publish gak..hehe

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

9 comments:

Kancilbiru said...

kak ina memang pandai masak...nanti kita buat rombongan p umah dia nak? hehehe

Bijen M. said...

Wahh.
Ada kuih raya haji.
Ha ha ha.

Anna Boleyn said...

heheh pernah jumpa sekali je dengan kak ina masa nuffnang sharing session. :) tahniah yer..dpt merasa masakan kak ina kan. :)

J.M.R said...

bestnya dpt mkn masakan kak ina..teringin gk~

~ ReD ~ said...

chantek design kueh tart kak ina..

psstt..baru ptg td aku menyembang lamaaaa dengan kak ina..lalala~

kak ina kl said...

pemenang ke 2 pun lum terjah..nanti ek..sabar..

ooo nasib baik kamu suka..klu idak malulah akak dibuatnya

NICK IRFAN said...

sedapnyer tat tu.... yummy2... hehe

- zuriey - said...

Kancilbiru: good idea..i'm follow
Bijen M.: tak sempat raya haji dah abis
Anna Boleyn: thanks..akhirnya
J.M.R : itu baru rasa kuih dia..belum rasa lagi lauknya
~ ReD ~ : nyembang tak ajak eh
kak ina kl : hehe..terlebih excited..mestilah suka kak
NICK IRFAN: SEDAP..jgn jeles..hehe

Syafrizal said...

tahniah ye
siap dapat topup lagi tu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.