RSS

Monday, November 29, 2010

Tema Biru Putih



Seperti biasa masa cuti sekolah memang banyak undangan rumah kahwin. Umur baya aku memanglah umur sesuai untuk berumah tangga. Aku ni je tak tahu bila lagi. Macam-macam warna tema pengantin ni. Buat masa ni memang semua warna lainlah. Takde lagi yang sama. Semalam seorang lagi member aku kahwin dan tema yang dipilih biru putih.. Cantik juga nampak lembut je.


Tengok pengantin bukan main lagi.. Sampai hati buat tanduk kat kami..


Siap ada banner lagi tu. Kat tepi jalan pun ada pasang gak, memang dahsat.

Agaknya sampai turn aku habis dah semua color cantik diorang ambil. Tapi takpe, ada aku kisah. Dah kena fikir tema dari sekarang..hahaha


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

Noor Faezah Mazli said...

zuriey: kalau minat, leh tempah kat mentari kreatif kat taman cempaka. hehe

SINGALAUTMETRO said...

cantiknya...cepat-cepatlah..

mie said...

cntik tema ni....
selamt pengantin baru..
hehee

Don & Nor said...

amin...mudah2an dipermudahkanlah jodoh yg baik tuuu...

azzey said...

Zuriey: cantiknya kaler biru putih!

intankuterpilih said...

bestnye kawen, teringat lak masa kawen dulu...dok bersanding, org kontrol ayu, aku kat atas pelamin slumber je panggil2 org sampai kene marah ngan pak andam.....

- zuriey - said...

Noor Faezah Mazli: minat tapi lmbt lagi lorh
SINGALAUTMETRO: doakan la ye..nanti sya jemput..hehe
mie: 2la..bukan sy yng kawen
Don & Nor: thanks..amin
azzey : tuelah..sejuk je tgk
intankuterpilih: yeker..hehe..boleh tahan dia eh

wanmus said...

hehe..nampaknya dah tak lama boleh gi makan nasi minyak ni..zuri dah kene fikir2kan kaler ape tu..nanti senang..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.