RSS

Wednesday, November 10, 2010

Sedihnya tiada siapa sudi menemaniku...


Sedih pula tiba-tiba. Ala bukan sebab apa pun. Malam ni Premiere Screening untuk Skyline aku may be akan datang seorang diri. Member aku yang dekat semua ada hal last minit. Nak buat macam mana, nasib baik Wangsa Walk tu dekat je. Tak lah risau sangat nak meredah seorang diri.

Siapa yang dapat invitation Skyline malam ni nanti jumpa kat sana ye. Kalau ternampak aku yang comel loteh sorang-sorang tue tegur lah ye. Aku ni kalau nak start dulu tegur orang memang malu..hehe.. Kalau ada member aku berani sikit nak tegur.

Aku buka peluang kepada mereka diluar sana yang duduk kat KL dan mahu menonton wayang ni secara percuma bersama aku (jadi partner aku), boleh roger aku dengan segera. Ceh berangan macam ada yang sudi..Ingat ko tue Yuna ke orang nak berebut-rebut temankan..huhu


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

12 comments:

SINGALAUTMETRO said...

Jangan sedih-sedih. Pergi aje..redah aje. sana nanti jumpalah kekawan ramai

jijah said...

xminat..;p

Noor Faezah Mazli said...

jemput aku kat melaka. ;p

Tn.Punya said...

jgn sedih.. dekat panggung tu ramai kawan nanti.. wah untungnya dapat premiere screen.. nampaknya aku terlepas kali ni.. huhu..

bdk bucuk :P said...

Sedih la plak dia. Sorry tak dpt temankan. Huhu.. ajak la cik abg. :D

Eyriqazz said...

xper..sorang2 ble layan perasaan..

P/s :widgeo itu menyusahkan...don't like it..pop up kluar

Lovely Bella said...

kadang2 jenjalan sorang2 besh jugak!!

kak ina kl said...

ala ajaklah kawan lain...

CikLilyPutih said...

la kite kan ada, kan ramai geng2 tadi kan

NICK IRFAN said...

sorg la best sy lbih suka buat ape2 pun sorg2... hehhe

Faiz said...

redah je slagi bleh..hehe

p/s:thanks komen kt blog..setiap komen anda dihargai..=)
**HIT MY LATEST UPDATE HERE**

- zuriey - said...

SINGALAUTMETRO : dah redah pun..hehe
jijah : ok fine..tak tanya pun minat ke tak...hehe
Noor Faezah Mazli: ko lah dtg KL
Tn.Punya: tak dapat ke..takpe cuba lagi
bdk bucuk :P: lagi sedih bila cakap pasal cik abg
Eyriqazz : dah biasa berteman
Lovely Bella: tapi bosanlah sorang2
kak ina kl: masing2 ada hal
CikLilyPutih : a'ah..berjumpa kita semula
NICK IRFAN: kdang2 sunyi sorang2
Faiz:ok..redah kasi pecah..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.