RSS

Tuesday, November 16, 2010

Salam AidilAdha 1431H/2010



Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua umat Islam. Semoga raya ini membawa seribu rahmat dan pengertian kepada kita. Kepada jemaah haji semoga dalam melakukan ibadah dengan sempurna dan dapat haji yang mabrur.


Kepada yang ingin pulang ke kampung halaman, berhati-hati di jalan raya. Pandu cermat jiwa selamat. Semoga anda selamat sampai ke destinasi yang ingin di tuju. Kepada yang melakukan ibadah korban, semoga semuanya berjalan lancar.

Rasulullah SAW bersabda bermaksud: “Wahai Fatimah! Berdirilah di sisi korbanmu dan saksikan ia, sesungguhnya titisan darahnya yang pertama itu pengampunan bagimu atas dosamu yang lalu.” (Riwayat al-Bazzar dan Ibn Hibban)
Dipetik daripada Kitab Sabilal Muhtadin Nabi Muhammad SAW bersabda yang bermaksud: “Perbesarkanlah korban kamu, kerana ia menjadi tungganganmu di atas titian siratulmustakim pada Hari Kiamat nanti.”


Tahun ni raya haji kat KL sahaja. Sahaja taknak ambil cuti, lagi pun minggu depan nak balik juga kampung. Tapi bila tengok orang semua nak balik kampung rasa jeles lah pula. Hari ini dapat balik awal, jangan jeles..huhu

P/S:Siapa orang KL taknak jemput aku beraya sama ke? heheh ..Tak malu




Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

9 comments:

MOFASAD said...

selamat2!

NICK IRFAN said...

selamat menyambut hari raya aidiladha kt awak jgk! :)

Norasikin said...

Selamat Hari Raya. Pagi raya baru balik kampung.

Un Phat Lee said...

gua pun tak balik raya.hehe

darkbatman said...

slamat hr raye aidiladha yer..

mamawana said...

Salam zuriey...

Mama singgah bawak masak lomak cili api sepiring...ihikkkss...Salam idil adha

- zuriey - said...

MOFASAD : ye selamat
NICK IRFAN : selamat hari raya
Norasikin: yeker..hati2 ye..selamat hari raya
Un Phat Lee : yeker..samalah kita
darkbatman: selamat hari raya
mamawana: baiknya mama..tq

Lovely Bella said...

Selamat jugak buat kamu!!!!

Syafrizal said...

Selamat Hari Raya Aidiladha :)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.