RSS

Monday, November 15, 2010

Raja Farah hamil??.. Artis mana pula yang curi motor tue??


Rasanya sempat lagi nak wish Selamat Pengantin Baru kepada Raja Farah Raja Aziz, 22 dan Megat Bashirun Qhuyum Zakaria, 25 yang melangsungkan perkahwinan pada Jumaat yang lepas. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Baru je kahwin dah ada gosip pasal Raja Farah ni yang kononnya dikatakan telah hamil. Nauzubillah.

Mentang-mentanglah Raja Farah merancang berkahwin secara senyap dan dikatakan perkenalan mereka berdua agak singkat, tapi janganlah sampai menabur fitnah macam tu sekali.Kasihan pula dekat mempelai ni. Sabar ye Farah.



Berbalik pada kisah lagi satu pasal artis curi motosikal, aku pernah tulis kisah pasal ni cuma masa tue tak tahu lagi siapakah gerangannya. Sesiapa yang tengok Melodi semalam mesti dah tahu jawapan dia. Artis yang dimaksudkan adalah Mamat Exist. Mamat ditahan kerana mencuri motosikal dan memasukkan dadah ke dalam badannya. Tapi masa Melodi hari tue, Mamat sempat bagi komen yang moto itu dipinjam dari rakannya dan tidak mengetahui bahawa itu merupakan moto curi. Tapi bab ambil dadah tu memang positif pun. Nampak kurus dah Mamat sekarang ni. Hari tu di dakwa curi handfone kali ni curi moto pula. Apalah nasib...

P/S: Suka tengok baju nikah Farah, nampak sweet je Farah pakai tudung.

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

10 comments:

wanmus said...

artis bila dah takde job camnilah..mintak jauh

Noor Faezah Mazli said...

suara husband dia bukan main romantik lagi. Hahah

Anna Boleyn said...

1. kesian raja farah tak pasal2 kena fitnah

2. mamat ni tak habis2 dri dulu kan. tak insaf2.. tp mmg tngk dia dah kurus. sampai tak cam.


p/s :hari sabtu ngan ahad rajin on9 tak? bagi jawapan kat sini :

Anna Boleyn's Survey 2 : Weekend....... Get Online or Hang Out??

akubiomed said...

Ini yang ditakuti apa bila fitnah berluasa. Sukar hendak dipercayai

Lelaki Ini said...

knpe dgn mamat tue>>>
ruginyew
sore sedap..
tp jadik cmtue

Privacy_Resident said...

uish ye ke mamat camtu? hmmmmm-___-"

Bijen M. said...

Mamat ni muka macam gua waktu kecil-kecil dulu.
Ha ha ha.
Tak boleh belah oke.

Faiz said...

lepas sorg artis..artis lain pulak..cm bersilih gnati lak kontroversi nie..

Terima kasih kerana sudi memberi komen di blog saya, saya membalas dengan kunjungan anda itu =)..
***Lihatlah Entri Terbaru Saya Disini***

- zuriey - said...

wanmus: a'ah..pas2 stress ambil dadah
Noor Faezah Mazli : yeker..sukalah2
Anna Boleyn: 2la baru kawen dah kena fitnah
akubiomed: harapnya bukan lah betul
Lelaki Ini: entahla dia,,tak tahu dah nak buat apa kot
Privacy_Resident: iye..dalam melodi ada siarkan
Bijen M.: yeker..hensomela tu
Faiz: artis oh artis

Nazz@Purple said...

kecewa ngan mamat yg tak berubah2..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.