RSS

Monday, November 8, 2010

Punca putusnya hubungan Nabil dan Irma Hasmie


Seperti yang diketahui hubungan Nabil dan Irma terputus ditengah jalan sejak 3 tahun menjalinkan hubungan. Tak sempat nak kahwin diorang ni. Semalam dengar radio mengatakan Nabil yang meminta putus dari Irma, dan dengar cerita Nabil dah ada yang lain. Nasib belum nikah lagi kalau tak Irma dapat tahta Miss J.

Setelah putus Nabil mengaku yang dia masih sayangkan Irma. Yelah dah 3 tahun bercinta kan, sayang tu mesti masih menebal. Nabil juga mengaku dia leka dengan nikmat yang diberi. Al-maklumlah kan rezeki dia mencurah-curah sekarang ni. Duit boleh buat orang lupa, macam-macam boleh buat dengan duit.

Berbalik pada tajuk utama kita, perpisahan mereka ini dikatakan berlaku selepas Irma berjaya melihat kecurangan Nabil bersama wanita lain yang didakwa bekerja sebagai pramugari. Gambar-gambar kemesraan mereka dikatakan tersebar di Internet.



Qasha yang juga seorang pelakon baru dikatakan menjadi penyebab hubungan Nabil dan Irma putus tapi Qasha menidakkannya. Dia berkawan dengan Nabil melalui kawan atas kawan, itupun selepas sebulan Nabil berpisah dengan Irma.

Macam-macam hal diorang ni. Satu je, kalau Nabil setia dan tak layan diorang ni takkan berlaku benda macam tue. Nabil kan tengah HOT sekarang, semua duk usha lah.

P/S: Banyak pula post pasal artis sejak akhir-akhir ni..Rasa cam paparazzi pula..haha


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

Just said...

Nnt bila dah tak laku, org sekeliling pun blah.. huhu..

- zuriey - said...

Just: beselah tue..sama nak time dah tak laku

darkbatman said...

haha.. biase la 2.. artis.. duit byk..bercinta bagai nk rak tp last2 berpisah gakk.. org baru silih berganti..

nur said...

zuriey- dulu nampak baik je
si nabil ni
ALL IN ONE

- zuriey - said...

darkbatman: betultu aie..setuju.
nur : baru masuk dunia glemer memang baik..bila dah glemer, gitu lah jadinya

~♥ iella ♥~ said...

Dah tak da jodoh...

Ada borang kosong utk Irma la...

nabil pun ada borang gak...haha

http://fadthnwan.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.