RSS

Monday, November 1, 2010

PERMOHONAN PERTUKARAN PINJAMAN ( 3% ) KEPADA PEMBIAYAAN UJRAH ( 1% )

Aku dah pun mohon unutk pertukaran pinjaman PTPTN dari 3% kepada pembiayaan ujrah 1%. Korang dah buat ke belum. Sekarang ni dah tiba giliran bagi peminjam bagi tahun 2003, 2004 dan 2005. Sila semak bila giliran korang untuk memohon di SINI.

PTPTN akan proses dan keluarkan surat tawaran selepas peminjam kemaskini maklumat. Harapnya biarlah permohonan aku diproses segera. Rasa tak tertanggung dah beban hutang PTPTN ni. Baru abis belajar hutang dah menunggu..huhu

Korang apa lagi, cek laman web PTPTN sekarang tengok bila giliran korang. Jangan terlepas pula nanti.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

Anna Boleyn said...

aik pembiayaan ujrah ni camne plak? wuu..kena usya2 japgi.



p/s : jom baca

Mission 2 accomplished - Warm advice to all HLN commentators.

mohd saifulnizam said said...

x berapa nk faham la..
ermm bg pemijam tahun 2007 cmne/

- zuriey - said...

Anna Boleyn: ala yang tukar jadi 1 persen tue
mohd saifulnizam said : tgok kat laman web ptptn..rasanya 2007 leh mohon bulan 12

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.