RSS

Thursday, November 25, 2010

Perempuan rogol lelaki


Selalunya kita dengar kes lelaki rogol perempuan tapi sekarang memang dah ada kes perempuan rogol lelaki. Tapi kes-kes terpencil ini selalunya di lakukan perempuan secara beramai-ramai. Yelah kalau nak rogol one by one nanti perempuan tu pula yang kena. Kira macam nak buat jahat tapi takut buat sorang2.Tak caya eh, nanti baca berita di Kosmo ni.

Agak-agaknya apa ye sebab perempuan rogol lelaki, adakah sebab
a. Balas dendam sebab banyak kes lelaki rogol perempuan
b. Tak tahan nafsu tengok lelaki seksi sangat
c. Nak lelaki rasa apa yang perempuan rasa bila dirogol

Then, apakah yang akan terjadi kepada mangsa yakni lelaki yang dirogol tu. Tapi rasanya truma yang di terima lelaki yang dirogol taklah sehebat perempuan yang dirogol. Yelah, perempuan silap hari bulan boleh mengandung, lagi malu. Lelaki may be hilang terunanya sahaja.

Melalut dah ni. Oklah nak sambung buat kerja. Fikir-fikirkanlah. Harapnya kes yang tak diingini sebegini tak terjadi lagi.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

Noor Faezah Mazli said...

hahahha. lawak pon ada.

Lovely Bella said...

adess.. pmpuan skang rakus! hhuhu

maverick said...

laaa...xde keje ke ape...kalau yg rogol tu pondan trauma la kot...hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
dulu pernah berlaku di ,tetapi sukar untuk menghukum...

Noor Faezah Mazli said...

saya suka blog awak la !

http://permatayangdicari86.blogspot.com/2010/11/saya-suke-blog-awak-la-tak-faham-ke.html

NICK IRFAN said...

klu di rogol pmpuan lawa ok jgk kot? hahahahhaha

mie said...

fuyoo!!!!
zaman skrg, mcm2 bole jadi..

- zuriey - said...

Noor Faezah Mazli: heheh
Lovely Bella: 2la psal
maverick: laki takde efek ke kena rogol
b.r.u.t.a.l.s.o.l.o: berlaku di mana?
NICK IRFAN : gatal..
mie: perempuan pun xnak kalah

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.