RSS

Wednesday, November 10, 2010

Penyanyi lelaki pula kena tahan sebab dadah


Lagi artis kena cekup sebab dadah. Mak aih..macam accident hari tue pula. Sekali bas accident lepas tue berlarutan kes accident ni. Sama lah macam kes artis ambil dadah ni. Sebelum ni pelakon lelaki dan tunang yang masih belum diketahui siapa gerangan kena tahan sebab dadah. Kali ini pula penyanyi lelaki ditahan polis semalam selepas disyaki memiliki motosikal curi, selain terbabit dengan penyalahgunaan dadah.

Penyanyi ni pun tidak didedahkan siapa gerangannya..Kenapa ye? Macam Saiful Apek dulu diorang bagi tau pula..Erm.. Antara ciri-ciri artis tersebut

1. Pernah popular dengan kumpulan rock remaja era 90-an
2. Berusia 32 tahun
3. Pernah suka kat aku..Oops!!..Ini aku saja tambah..hehe

Ujian air kencing penyanyi ini didapati positif dadah.Sekarang artis tue kena tahan untuk siasatan lanjut.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

mamawana said...

Salam...

Oh dunia artis...kalu tak dadah, skandal, gossip itu ini haru biru...kasian depa dok dlm dunia yg penuh nafsu nafsi....susah nak jaga maruah diri dlm dunia glamor ni kan. Walau ada gak artis yg berakhlak tapi bleh dikira dgn jari kelinking. Tabik pd artis2 yg ada wawasan. Jgn marah artis ya..Fikir2

jijah said...

hai zuri..sje lalu lalang..uhuh

- zuriey - said...

mamawana: betul tue..artis pun manusia biasa
jijah: lalu lah

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.