RSS

Sunday, November 7, 2010

Pelakon lelaki dan tunang kena tangkap ambil dadah

Lagi berita artis kena cekup sebab dadah. Jom kita cuba meneka, siapakah pelakon lelaki yang ditahan itu. Identiti sebenar artis tersebut tidak pun diberitahu. Cuma klu berkenaan artis tersebut sahaja di beritahu. Artis ni dikatakan ditahan bersama tunangnya yang juga pelayan pelanggan (GRO) ketika menunggu bekalan dadah di sebuah stesen minyak di Lebuhraya Lingkaran Tengah (MRR2) di Ampang



Antara klu berkenaan artis tersebut:
1. Pelakon filem Evolusi KL Drift
2. Umur berusia 30 tahun
3. Menang anugerah Festival Filem Malaysia ke-23
4. Kerjaya seni artis ini bermula sebagai anggota sebuah kumpulan pemuzik, namun hanya tampil dengan satu album sebelum dibubarkan.
5. Selain watak utama beberapa drama, dia juga sering tampil sebagai pelakon pembantu di sebuah syarikat perfileman terkemuka.

Pelakon tersebut mengaku mengambil dadah itu sejak sembilan bulan lalu.Stress agaknya pelakon ni. Dah lama juga dia ambil barang terkutuk tue. Apalah nak jadi.

Kita tunggu jela nanti, pasti akan diketahui siapa atis tersebut. Nanti main teka-teka silap orang pula nahas jadinya. Nanti ada pula kena saman.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

nil said...

jln mudah amik dadah. x semudah y disangka!

Noor Faezah Mazli said...

sape ek? nak tauuuu

~ ReD ~ said...

panas ni...cepat reveal sapa orgnya:D

Daleela said...

tulah... siapakah ini?

Encik Tikus said...

pehh sape ? tertanya tanya gak ati gua nie

Anonymous said...

klu yg diberi mgkn 1 ja betul pelakon evolusi KL Drift..yg lain semua auta..maknanya pelakon ini tak lah dikenali...tak perlu nak klu2 kalau tak tau....diam2 ja sdh....

- zuriey - said...

nil: dadah tu perosak sebenarnya
Noor Faezah Mazli: entahla
~ ReD ~: memang panas tapi tak tahu sapa
Daleela: tunggu..
Encik Tikus: gua pun sama
Anonymous : dah berita yang bagi klu camtue..

one said...

xy zakari korang klik je kat google ada la muka dia

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.