RSS

Friday, November 19, 2010

Jemputan dari RTM



Teruja betul bila dapat kad jemputan dari RTM, tiba-tiba rasa macam orang kenamaan pula. Rasa macam artis pun ye juga.hehe. Mana pernah seumur hidup dapat jemputan dari RTM. Memang menjadi tanda tanya jemputan apakah ini? Takkan ada member kahwin pakai sampul RTM pula. Rasanya takde pula member yang kerja kat RTM.







Nampak ke? Sorry gambar tak berapa clear. Bila buka sampul tue rupa-rupanya jemputan ke Malam Kemuncak Impian 1Malaysia 2010. Korang pernah tak tengok rancangan realiti ni. Kalau tak silap setiap hari Selasa jam 9.30malam di TV1. Kira ni malam penentuan pemenang nanti, live lagi tu. Unfortunately aku tak dapat datang, tengok kat tv jelah nanti.







Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

7 comments:

Noor Faezah Mazli said...

fulamakkk. best giler ar. dapat masuk tv.

Lovely Bella said...

ohohoh aku dah lame tak tgk rtm.. huhuhu ade jugak eh rncangan nih...

darkbatman said...

cemane leh dpt jemputan 2?xlame lg jd artis la..ahahahaa

Sharinginfoz said...

jemputan memang seronok kan dapat

Sufi Tshirt Printing said...

huhu..lepas ni galmer la akak.. :D

intankuterpilih said...

cemana lak boleh dapat ek??nak jugak nie...

- zuriey - said...

Noor Faezah Mazli : tak g pun..ada plan lain.
Lovely Bella: ada tapi tak meletop sgt
darkbatman: cmpany bagi
Sharinginfoz: seronok rasa cam pangkat besar je
Sufi Tshirt Printing: tak glemer pun
intankuterpilih: nak juga..replace tempat saya

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.