RSS

Sunday, November 7, 2010

Fasha Sandha berparti Halloween



Bagi aku,Fasha Sandha ni salah seorang artis yang penuh kontroversi. Ada sahaja yang tak enak berkenaan beliau yang kita dengar. Yang terbaru gambar Fasha di parti Halloween telah tersebar. Jom kita terjah gambar Fasha yang berpakaian seksi ala ‘Genie In The Bottle’ yang dimuat turun dalam laman sosial Facebook milik kelab peminatnya.






Fasha bersama kenalannya meraikan Halloween


Fasha bersama kekasih hati, Jejai



Selain Fasha Sandha, Joe Flizzow juga turut serta meraikan parti Halloween ini. Rasanya ramai lagi artis yang turut serta tetapi yang dikesan 2 orang ni sahaja. Apalah nak jadi, umat Islam menyambut perayaan Kristian. Wallahualam

P/S: Seksi betul Fasha, kadang2 rasa macam sepadan je dia bawa watak Chinta tue


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

Cik Pija said...

fasha mmg pkai seksi2 pon.. kdg2 bila tgok citer dia jd watak baek ngan pkai sopan smue.. jd mluat plak nak tgok

Jey Yusuff said...

artis ini sekadar penghibur. tidak layar dijadikan idol

Wawa~* said...

susah kalau dh x ingt agama mcm ni.. hrp2 Allah bg dia ptnjuk dan hidayah sblum terlambat...

IRAH HAJERAH AZMAN said...

ces, ari tu malam halloween kawan aku kat oversea dok menyumpah melayu yang sambut perayaan ni. tp aku tgk yang kat malaysia lg beriyo ek sambut :P

SINGALAUTMETRO said...

memang tak semenggah perangai dia ni..

darkbatman said...

xtau ape nk jd ngn fasha sandha..dok kecoh2 ngn jejai.. ntah2 nt kawen pun x..

Anonymous said...

btol ka itu fasha???

- zuriey - said...

Cik Pija: a'ahkan sebab dah tau perangai dia
Jey Yusuff: ye betul..
Wawa~*: doakan jela
IRAH HAJERAH AZMAN: 2la dah terbalik, orang kita pula sibuk sambut
SINGALAUTMETRO: ntahlah..
darkbatman: kita tunggu je nanti
Anonymous : ye..tak taulah kalau dia ada kembar

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.