RSS

Tuesday, November 9, 2010

Ezlynn pilih tarikh keramat 11.11.11


Tahun ni memang ramai yang memilih tarikh 10.10.10 untuk melangsungkan perkahwinan. Ezlynn juga tidak ketinggalan mahu tarikh yang cantik untuk diperingati nanti. 11.11.11 telah dipilih oleh Ezlynn dan pasangan untuk melangsungkan perkahwinan mereka.

Siapakah calon suami Ezlynn nanti?? Semuanya menjadi tanda tanya. Yang penting bakal suami Ezlynn bukanlah seorang kenamaan atau yang berharta. Jeng..jeng..jeng. Mungkinkah di kalangan artis juga. Memang surprise betul. Nantikan kemunculannya masa wedding nanti..

Oklah harap segala yang dirancang Ezlynn, pasangan dan keluarga akan berjalan lancar. Kena tanda kat kalendar tarikh ni, nanti mis pula nak pergi majlis diorang ni..hehe (macamlah dijemput).



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

saya_arief said...

smart giler..
hoho.
:D
11.11.11

nur said...

ramai dah booking tarikh cantik tu..
ALL IN ONE

darkbatman said...

haha.. xlame dh 2.. mesti ramai y nk kawen tarikh keramat 2 nt.

~♥ iella ♥~ said...

pasnie ,mesti ramai lak yg booking tarikh tue kan...

http://fadthnwan.blogspot.com

- zuriey - said...

saya_arief : memang smart,,mesti sume berebut tarikh tue
nur : a'ah..betul tue
darkbatman: tahun depan..aie bila pula
~♥ iella ♥~: kena booking dari sekarang..lmbt nanti clash lak

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.