RSS

Wednesday, November 3, 2010

Dua Puluh Lima


Apa kaitan aku dengan nombor 25 ni. Adakah aku berumur 25 atau lahir 25hb ke ada peminat seramai 25 orang? No..no..no.. Ini sebenarnya aku kena tag dengan Umar, nak tak nak buatlah, atleast ada benda aku nak post. Umar ni blog dia memang lawaklah, kalau korang tension atau bosan pergi layang blog dia. Aku tengok follower dia kejap je dah mengalahkan aku..huhu HEBAT!!!

Ini task yang aku kena buat.

"once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 25 people to be tagged.you have to tagged the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about you."

Ambik ko.. Apa yang aku nak tulis ni..

1. Aku tak suka orang yang suka menipu
2. Aku tak suka bau asap rokok
3. Aku tak suka orang yang bermuka-muka
4. Aku tak suka orang yang bangga diri
5. Aku tak suka orang yang pentingkan diri
6. Aku tak suka lelaki yang ambil kesempatan ke atas wanita
7. Aku tak suka orang paksa-paksa aku
8. Aku tak suka orang kentut busuk dalam kereta
9. Aku tak suka dengan mereka yang pernah buat jahat dengan aku
10. Aku tak suka perempuan yang gedik
11. Aku suka lelaki yang berjanggut..OOPSS
12. Aku suka pergi shopping
13. Aku suka tengok wayang
14. Aku suka orang suka kat aku..hahaha
15. Aku suka aktiviti dalam air, rasa nak belajar berenang je
16. Aku suka dapat hadiah
17. Aku suka tengok lelaki hensome..OOPS..Terlepas lagi
18. Aku suka kalau lelaki kaya ngorat aku..Berangan je..
19. Aku suka orang puji aku..memangla..
20. Aku suka berkawan, tak suka duk sorang-sorang
21. Aku rasa Asyraf Muslim macam padan je dengan aku..hahaha perasan
22. Aku suka tengok keluarga aku bahagia
23. Aku suka makan asam pedas tetel buatan mak aku
24. Aku suka bila korang baca blog aku
25. Aku tak suka kena tag lepas tue kena buat task yang susah camni!!!huhu..penat aku fikir nak genapkan 25 ni. Lepas ni kena pula fikir siapa yang aku nak tag. Nasiblah korang ye

1. Linda
2. Darkbatman
3. Broframestone
4. Noor Faezah
5. Bella
6. Ira
7. CikHelena
8. Khaizarien
9. Cheq Tun
10. Intanku Terpilih
11. Jey Yusuff
12. Anna Boleyn
13. Bijen M.
14. Zezebel
15. mohd saifulnizam said
16. nur
17. Fitrihadi
18. tubelawak
19. nickirfan
20. eiyda

Nampaknya 20 nama sahaja yang dapat disenarai hitamkan.. Kepada nama di atas, jawap ye nanti.



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

Syafrizal said...

ingatkan 25 apa tadi..
rupanya kena taggg

intankuterpilih said...

mak aiii...banyaknya sampai 25...pecah pala nak pk ni.leh diskaun tak??5 ker..ekekeke

MissNafa said...

gila kbkk. tp tajuk entri xble blah. kih3

Anna Boleyn said...

thanx atas ingatan untuk tag anna boleyn. rili appreciate it. :) tp kekangan masa buatkan tak sempat nk jawab tag. huhu. sory tau zuriey...sory sngt2.

- zuriey - said...

Syafrizal: hehe
intankuterpilih: memang boleh pecah pala..boleh pula diskaun..terpulagla
MissNafa: memang kbkk..tajuk mesti gempak
Anna Boleyn: its ok..dah tak tau nak tag sapa

~ ReD ~ said...

mekaceh tag aku...bangga woo..jadi nama PERTAMA tersenarai..hehe :D

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.