RSS

Wednesday, November 24, 2010

Award From Nick Irfan

Dalam kesedihan ada juga kegembiraan. Sudah lama juga aku tak dapat award ni. Rasa macam artis semula bila dapat. Agak-agak boleh challange Lisa Surihani tak. Kali ini award di beri oleh Nick Irfan. Sedapkan nama dia,aku suka..Thanks sebab sampai 3 award yang diberi oleh Nick.

1. Anugerah Blogger Harapan. Rasa macam dapat Anugerah Pelakon Harapan.


2. Blog that has it own value.


3. Blog cantik. Cantik ker?


Ada sedikit soalan yang perlu dijawap bila dapat award ni.

1.Berikan 1 nick name untuk sy

Your Nick Name is Nick Irfan..hehe macam kena la pula


2.Ucapan untuk pemberi award ini

Terima kasih daun keladi, lain kali bagilah lagi.


3.berikan 6fav artis / singer / group yang korang minat
- Siti Nurhaliza
- Lisa Surihani
- Remy Ishak
- Aaron Aziz
- Stacy
- Khiriah

Yang mana terlintas je aku tulis.

bagi award ini kepada kawan kawan blog / followers
(minimum 10 org)- banyak ni, aku bagi pada yang bertuah sahaja

Anugerah Blogger Harapan diberi kepada

- Noor Faezah Mazli
- Just

Blog that has it own value diberi kepada

- Linda
- Fitrihadi

Blog cantik diberi kepada

- Bella
- Bijen M

Tahniah kepada semua pemenang anugerah. Sila ambil award anda..



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

Lovely Bella said...

waa.. tq2!!! :)

NICK IRFAN said...

thnkz sudi ambik award sy kasi ni!! sedap ke nama sy? malunyer.. hehehe

P/s=nama awk pun sedap jgk.. :)

Just's Shoppe said...

Thanks for the award Zuriey.. :D

Jey Yusuff said...

byknye award. mcm anugerah pelakon terbaik

- zuriey - said...

Lovely Bella: welcome
NICK IRFAN : yeker..sya pun malu juga..hehe
Just's Shoppe: welcome dear
Jey Yusuff: tue la pasal..kalau dpat anugerah pelakon terbaik tak leh tidur agaknya

~ ReD ~ said...

mekaceh babe..hehe..sorry lambat amik..:D

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.