RSS

Saturday, October 9, 2010

Touching betul tengok citer Mann ni


Lama gak aku tak layan citer Bollywood ni. Yelah kebanyakan citer baru Bollywood ni tak berapa menarik perhatian aku. Pakaian diorang dah makin seksi pastu tak segan silu lagi buat aksi bercium. Dulu punya citer best, lagu-lagu pun best.

Hari ini aku memang duk terperap je kat rumah. Malas nak keluar, lagipun takde apa nak dicari kat luar tu. Layan citer Mann lah apa lagi. Ayah aku memang minat gila citer ni terutama lagu-lagu dia. Seronok gak layan hindustan 90-an.

Hero dia Amir Khan memang hensome. Heroin dia pula Manisha pun cantik. Memang padan je aku tengok. Bila aku tengok citer ni rasa macam aku pula yang jadi heroinnya. Seronoknya kalau dapat cinta sejati macam tue. Menusuk ke kalbu bila tengok citer ni.
Memang tak muak lah. Rasa cam nak menitis je air mata ni tengok ending dia.

Ok lah tak moh citer panjang-panjang. Jom layan satu lagu dari filem ni, my father's favourite song in this movie.



P/S: Agak-agaknya, ada ke lelaki yang nak terima aku event aku cacat????


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

Fitrihadi.com said...

kalau dah cinta, tak kira cacat ke hodoh ke apa je boleh terima... kan?

NICK IRFAN said...

cte ni mmg menarik! bkn mcm cte skrg ni bkn pening jln cerita dia...

- zuriey - said...

Fitrihadi.com: 2la..ada yang cinta bedasarkan rupa
NICK IRFAN: a'ah..citer mann ni memag best

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.