RSS

Tuesday, October 26, 2010

Tempat Ketiga Contest Gambar Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka)



Alhamdulillah, pagi ni terima lagi satu berita baik. Kalau korang masih ingat aku pernah join Contest- Gambar Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka) beberapa minggu yang lalu anjuran Kak Ina KL. Keputusannya telah pun keluar, memang surprise sebab keputusan keluar sikit-sikit. Memang berdebar menantikan keputusannya.

Rasa bulan ni aku ada bertuah sikit may be sebab bulan besday aku. Gambar yang aku pertaruhkan telah menduduki tempat ketiga. Oh My GOD!! Sungguh teruja bila diumumkan sebagai salah seorang pemenang. Yelah, ramai yang join contest tue, saingan memang sengit.



Hadiah yang aku bakal terima:

1) sebalang tart nanas
2) sehelai t-shirt pop art berharga RM50.00 - yang ini boleh pilih cash atau t-shirt. Aku pilih cash dan dah pun masuk dalam akaun, cepat betul.
3) top up RM25.00
4) voucher bernilai RM30.00 sumbangan chocoxon boleh di tukar kepada (cokelat/kek/cupcake)
5) I biji home made cheese cake berharga RM25.00
6) terjah ke blog yang menang

yang paling best Ruangan iklan untuk sebulan di blog yanmie, otai tue.

Tak sabar nak dapat hadiah yang lain. Thanks kepada Kak Ina yang anjurkan contest ni dan kepada semua sponsor contest ni. Tahniah juga aku uacapkan kepada pemenang yang lain.Tertunailah Hasrat di Hati.




Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.