RSS

Sunday, October 17, 2010

Status Glitterati bertukar Ordinary :-(


Kawan-kawan semua, tolong saya. Aduh camne leh jadi begini. Semalam aku cek status masih lagi glitterati. Tup-tup hari ini dah bertukar jadi Ordinary. Mana silapnya ni. Aku takde ubah apa-apa pun.

Tekejut aku bila tangok status Glitterati aku dah hilang. Camne nak buat ni. Kepada sesiapa yang ada idea kongsi dengan aku, apa patut aku buat ni. Nak balik status Glitterati!!!

P/S: Orang lain duk jadi Glitterati Plus aku ni pula turun pangkat hilang terus Glitterati

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

Same la kiter..

cuba hantar E-mail tanya kat Nuffnang team ?

DaHLia said...

laling...
ramai kena mcm ni hari ni..
anta tiket pada Nuff k..
maybe sistem tgh prob ni

maverick said...

ade iklan lain kot...dulu saye penah kene jugak

nur said...

cube hantar tiket ke nuffnang.. haritupun pernah jadi.. hantar tiket n derang explain why

ALL IN ONE

darkbatman said...

aie rs sume ne sbb migration la kak. better akak anta tiket kat nuff bgtau dorg.nt dorg leh fix secepat mgkin.klau biarkan tkt rugi lak.

- zuriey - said...

*∽ IZAN ∽* : sama ker..dah anta dah..tq
DaHLia: 2la..tq
maverick: tak juga..tetiba je bertukar
nur: dah anta..tq
darkbatman : 2la..memang rugi rasanya..tq aie

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.