RSS

Wednesday, October 27, 2010

Sebab tak boleh komen kat blog aku


Sorry kepada yang nak komen kat blog aku ni tapi tak boleh. Anyway aku semalam guna IntenseDebate comment tapi agak tidak serasi. So, aku buang dan lupa nak ubah setting balik. Patutlah aku tak dapat pun komen dari pengunjung tegar blog aku ni. Rasa pelik juga ni.

Bila baca kat shoutmix rupa-rupanya memang tak keluar link untuk komen. Patutlah, sunyi je blog aku ni. Thanks kepada yang dah alert kat shoutmix aku. Nasib baik ada shoutmix, tahu gaklah penyebabnya.

Aku dah ubah semula setting untuk komen seperti sediakala, harapnya berfungsi dengan seperti dahulu kala. Sorry ye semua, menyusahkan korang je tercari-cari link nak komen tu. Lepas ni korang komen puas-puas ye!! Rindu akan komen korang



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

bdk bucuk :P said...

yey!! da bleh komen..
Mari mengomen :)

Lovely Bella said...

hoye dah leh mengomen.. erk.. mengomen cam x besh jerk bunyi nyer.. cam romen jerk.. heheh adeh...

Syafrizal said...

mungkin awak salah setting kot

Anna Boleyn said...

hehe mesti ramai yang mengadu tak boley komen kan. sekarang da boleh. yippiey! btw, guna yg basic punya dr blogger pon senang. klu intensedebate tu macam beratkan blog jer.. huhu

- zuriey - said...

bdk bucuk :P : ye..mari komen
Lovely Bella: ish..romen lak g nya..lari tajuk
Syafrizal :2la, nasib bek perasan
Anna Boleyn : a'ahla..malas nak tukar pape lagi

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.