RSS

Thursday, October 21, 2010

Review Movie : Altitude


Semalam first time dapat invitation dan pergi tengok Special Screening, Altitude. Memang teruja, lagi-lagi dapat tiket free dan popcorn free. Sepatutnya tayangan ini hari Selasa tetapi oleh kerana ada masalah teknikal yang tak dapat dielakkan tayangan ditunda kepada semalam.



Sinopsis Altitude (edisi aku)

Altitude mengisahkan mengenai pengambaran 5 orang sahabat menaiki jet peribadi untuk menonton konsert (tempat konsert tu aku dah lupa). Antara mereka berlima, ada seorang yang takut dan mempunyai pengalaman yang buruk ketika berada di udara.



Dalam perjalanan menuju ke sana, jet peribadi mereka mengalami kerosakan secara tiba-tiba. Pelbagai masalah yang melanda dan seorang demi seorang yang mati. Nak tahu kenapa diorang mati dan siapa yang masih hidup pergilah ke pawagam berhampiran. Tak surprise la kan cerita semuanya. Aku just boleh bagi klu sikit-sikit je.



Antara aksi yang mendebarkan




Cerita ini memang berkisar di atas udara sahaja dan suasana yang agak seram dan gelap.Ending cerita ni memang unexpected. Disebabkan ending dia yang unexpected tue, aku bagi 1.5/5 bintang. Kira okla tu. Lagi satu kalau nak tengok cerita ni baik tak payah bawa budak kecil sebab banyak sangat perkataan 'F**K' yang digunakan.

Thanks to Ira sudi jadi partner aku semalam, sampai sesat masa nak cari jalan keluar ke parking One Utama.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

1 comments:

Nana Eddy said...

sesat kat ou? hehe.. nsib jmpe gk jln :)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.