RSS

Friday, October 15, 2010

Pencapaian terbaik Malaysia di Sukan Komanwel


Syabas diucapkan kepada pasukan Malaysia yang berjaya merangkul memenangi 12 emas, 10 perak dan 14 gangsa. Nampaknya target 10 emas telah pun tercapai,malah lebih membanggakan.Pada hari terakhir Sukan Komanwel 2010 semalam, barisan pemain badminton negara menyumbang tiga pingat emas, sekali gus membantu kontinjen Malaysia mengatasi sasaran 10 emas.

Dengan ini berakhirlah sudah sukan Komanwel 2010 di New Delhi ini. Glasgow akan menjadi tuan rumah sukan Komanwel pada 2014 nanti.



Aku memang tunggu acara badminton sepanjang Komanwel ni. Tapi sayangnya aku tak dapat nak tengok secara langsung mahupun ulangan. Hampa juga lah. Tapi takpelah memang dah boleh agak diorang boleh menang. Agak-agaknya, berapa emas pula ye yang akan disasarkan 2014 nanti?


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.