RSS

Friday, October 22, 2010

Menang ALL IN ONE Giveaway

Pagi tadi buka email, aku ada dapat satu email lain dari yang lain. Rupa-rupanya email aku menang giveaway dari ALL IN ONE.he3. Anyway aku saja-saja je masuk giveaway tue. Syarat dia pun senang just komen dan bagi email address. Saja gatal memeriahkan majlis.

Tak sangka kali ni aku bertuah pula selepas dicabut undi. Selalunya memang tak pernah mengena pun aku ni. Rezeki sempena birthday aku yang lalu agaknya.



Hadiah yang aku dapat adalah sebuah buku berkaitan dengan kolesterol. Bagus gak ni, boleh tahu makanan mana yang berkhasiat dan yang tak.



Thank you kepada pihak penganjur, ALL IN ONE atas hadiah tersebut. Dah bagi alamat, kena tunggu hadiah sampai.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

7 comments:

Just said...

Congratz Zuriey.. contest2 ni mmg ikut luck. ;p

- zuriey - said...

Just : a'ah, kali ni ada luck pula..tq

Noor Faezah Mazli said...

hadiah sempena birthday tuh. congrats !

cacing said...

tahniah sebab menang... leh la cacing pinjam buku tu... :)

NICK IRFAN said...

tahniah!! :)

- zuriey - said...

thanks everybody

nur said...

already posted the book..
ALL IN ONE

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.