RSS

Monday, October 18, 2010

Kris Dayanti dah tempah gaun untuk majlis kahwin


Sebelum ini pernah heboh sekejap tentang aksi Kris Dayanti cium Raul di depan wartawan. Diorang ni memang tengah hot bercinta dan merancang nak kahwin tak lama lagi.

Gaun pengantin Kris Dayanti telah pun ditempah, dan dengar khabar gaun itu memang berbeza dengan gaun masa Kris Dayanti berkahwin dengan Anang. Dulu perkahwinan Anang dan Kris Dayanti dibuat secara tradisional tetapi perkahwinan akan datang Kris Dayanti dengan Raul akan berkonsepkan antarabangsa meliputi gaun, pesta dan makanan.


Camnelah rupa gaun Kris Dayanti, mesti meleret-leretkan..

Rasa memang gempak poerkahwinan diorang ni nanti. Yelah Raul pun bukan calang-calang orang,businessman tue. Aku tengok Raul tu taklah hensome mana..hehehe..Tapi perkahwinan mereka hanya boleh dilakukan selepas 21 Disember kerana proses penceraian Raul dengan isterinya masih belum selesai. Lagipun Raul belum lagi dapat restu daripada keluarga KD untuk melangsungkan perkahwinan dengan penyanyi itu.

P/S: Agaknya perkahwinan diorang ni nanti leh tak lawan Syeikh Muzaffar? Mesti grand punya..


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

ILA HAFIZ said...

gedikla KD. penah jumpa dia di brunei bersama raul. katanya dah putus. eh nak kawin plak ke?

Captain said...

salam,

KD ni lagunya best...mencintaimu.. jodoh siapa pun tak tahu...

- zuriey - said...

ILA HAFIZ : penah jumpa ke? gayanya camtula
Captain: dah jodoh tak kemana..

Bro Framestone said...

bila la bro nk tempah ek

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

Zikri Husaini said...

owh semoga berbahagia...

kak ina kl said...

entah dia org berdua ni..nikahlah lagi bagus..

nanti kamu edit tang sponsor yer..

nur said...

mesti grand nanti..
ALL IN ONE

- zuriey - said...

Bro Framestone : bila bro..kami tunggu ni
Zikri Husaini : doakan kebahagian diorang jela
kak ina kl : a'ah..thanks kak remind, dah update
nur: mestilah.. raul tu pun kaya

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.