RSS

Tuesday, October 26, 2010

Kahwin dengan diri sendiri? Kahwin ke namanya tu..


-Sekadar Hiasan-

Apa ke peliknya sekarang ni, kahwin dengan diri sendiri. Adakah ini dinamakan kahwin? Bukan ke kahwin tue penyatuan dua jiwa. Pelikkan..Aku pun pelik juga dengan orang ni. Kalau dah tak nak kahwin dengan sesiapa tak payahlah kahwin dengan diri sendiri. Buruk je rupanya, macam dah tak laku sangat.

Its true. Kat Taipei seorang wanita, Chen Wei-yih mengambil keputusan untuk berkahwin dengan diri sendiri selepas dia tidak berminat dengan lelaki yang ditemuinya. Majlis resipsinya akan berlangsung bulan depan seorang diri tanpa suami.

Ni macam dah desperate betul sampai buat idea pelik macam ni. Apa yang nak diraikan ntah masa majlis resepsi dia nanti.Tak payah lah membazir duit sampai macam tue. Tak tahu apa aku nak cakap lagi, korang rasa dia ni macam mana. Satu sahaja perkataan yang sesuai..PELIK!!!

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.