RSS

Monday, October 18, 2010

I get my Glitterati back..


Firstly, nak ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi menolong especially Linda,siap mesej aku lagi nak tolong pasal ni. Hari ini dengan sukacita aku dah dapat balik status Glitterati tue.

Nasihat aku kepada yang lain, kalau tiba-tiba status Glitterati korang bertukar kepada Ordinary (kalau bertukar Glitterati Plus itu dah cukup bagus), jangan menggelabah sangat macam aku semalam..hehe..Mahunya tak menggelabah,habis semua keistimewaan bila takde Glitterati ni.Apa yang perlu dilakukan hanya hantar tiket(soalan) kepada Nuffnang.

Jawapan dari Nuffnang lepas aku hantar tiket

"Due to our server maintenance last weekend, our crawler that detects blogs with our ad units weren\'t able to complete its tasks and reverted the blogs that they were supposed to check as \'Not Exclusive\' thus reverting your membership status to Ordinary, even though it is not.We have taken action to rectify this and your membership status has been restored. Earnings which were affected have also been rectified."




Bagi aku,ada dua kemungkinan terjadi masalah ini samada sebab tangan korang yang gatal letak iklan lain ataupun Nuffnang nya sistem ada masalah (ini kalau takde ubah apa-apa, tetiba bertukar). Syukurnya aku dapat balik status ni, thank you Nuffnang give my Glitterati back. I love you..Muah..




Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

4 comments:

nur said...

yup.. congrats2.. dapat balik ye.. bila nak dapat glitterati plus plak?..

ALL IN ONE

Linglung said...

suka mcm dpt aiskrim di tgh terik matahari..hehe..tahniah!

- zuriey - said...

nur: tue lah target glitterati plus lak lepas ni..thanks
Linglung: a'ah..bestnya kalau dapat makan ice cream..yummy..thanks

Firdaus said...

mcm mne nak tuka dri ordinary to glitterati..others ads i baru je remove..just now..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.