RSS

Tuesday, October 26, 2010

Cuti-cuti Cinta: Nasi lemak 50 sen



Aku bukan nak review pasal cerita ni dan juga bukan nak promote nasi lemak yang dijual dengan harga 50 sen (ada lagi ke dijual). Tak tengok pun lagi cerita ni, tapi dengar cerita ni cam biasa je, cerita santai. Kalau tengok kat tv promo cerita ni memang selalu keluar. Aku suka tengok, lagi-lagi bab 'Nasi Lemak 50sen'. Memang sengal.






Bagi aku kalau nak promo kat tv tak payahlah keluar kan ayat sensored macam tue. Yela kan pelbagai lapisan umur yang tengok tv tue. Kalau yang dewasa ni boleh la fahamkan. Yang budak-budak ni memang tak tercapai akal diorang. Confirm diorang akan tanya nanti, budak-budak ni cepat nak belajar. Dapat anak buah aku,mesti banyak soalan dia.

Aku rasa mesti ramai yang pergi tengok cerita ni sebab tertarik dengan ayat nasi lemak 50 sen tue. Cerita Melayu kalau promo ada sensored selalu tak mendapat sambutan. Orang kita bukan nak sangat cerita macam tue. Kalau leh takyahlah sentuh pasal tue, malu je rasanya.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.