RSS

Tuesday, October 12, 2010

Bapa Aidil kesal dengan kenyataan Rita



Pergolakan rumah tangga Rita kini memang ujian baginya dah juga keluarga mertuanya. Tempoh hari Rita telah mengeluarkan statement mengenai orang ketiga yang telah porak perandakan rumah tangganya. Di samping itu, dipercayai punca pergolakan rumah tangganya adalah dari keluarga Aidil sendiri.

Rita dalam satu dakwaannya turut mendakwa yang Aidil sudah sebulan tidak menjenguk dirinya serta anak iaitu sejak Aidilfitri lalu serta terkilan kerana Aidil tidak mempertahankan dirinya sebagai isteri beliau apabila dia difitnah baru-baru ini.



Baru-baru ini, bapa Aidil sendiri telah menafikan kenyataan Rita.Abd Radzak, 61, berkata beliau juga kesal dengan pelbagai kenyataan Rita yang menyentuh maruah keluarganya, sedangkan mereka sedia berbaik ibarat ‘buang yang keruh ambil yang jernih’. Malah bapa mertua Rita menggesa supaya menghentikan spekulasi rumah tangga anaknya itu.

Abd Radzak turut mendakwa, sejak mendirikan rumah tangga, pelakon itu tidak pernah datang ke rumahnya di Sikamat walaupun dijemput termasuk ketika dia mengadakan kenduri meraikan kejayaan pasukan bola sepak Negeri Sembilan melangkah ke perlawanan akhir Piala Malaysia, November tahun lalu.Malah beliau keliru dengan dakwaan kononnya Aidil tidak balik ke rumah, sedangkan setiap kali selepas perlawanan bola sepak atau menjalani latihan, Aidil pulang ke Kuala Lumpur.


Waduh-waduh, mana satu yang betul ni. Masing-masing buat penjelasan sebaliknya. Erm..Entahlah, doakan mereka bahagia jelah.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

Lovely Bella said...

aih macam2.. x kan nak jadi jande buat kali ke 2...

nur said...

kesian lak kat rita..

ALL IN ONE

darkbatman said...

klau keluarga x restu mmg jd cmne..kesian pun ade..dh ler cantik.anak pun blh tahan..

Lelord said...

rasanya sblm2 ni Rita cam mendiamkan diri jek...famili mertua yg byk kuo statement itu ini. Si suami lak ko dh berkeluarga pepandai la jaga rumahtangga snrdiri..dah nama ketua keluarga.

- zuriey - said...

Lovely Bella : entah ler..
nur : 2la..sapa ntah yang betul
darkbatman : kesan kahwin tanpa restu..rita memang cantik..
Lelord : suami muda sgt agaknya..tak berapa matang

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.