RSS

Sunday, October 24, 2010

Ayu Raudhah dan Zaquan Adha pilih 20 Januari 2011



Setelah sekian lama dengar kisah percintaan mereka, akhirnya ke jinjang pelamin jua. Tarikh 20 Januari 2011 telah dipilih sebagai tarikh untuk diijabkabulkan. Pasangan ini telah pun bertunang pada 17 Oktober yang lalu di rumah keluarga Ayu di Subang Jaya.

Majlis pernikahan akan berlangsung di rumah pengantin perempuan di Taman PKNK, Alor Setarm Kedah manakala majlis resepsi akan menyusul pada 21 Januari 2011 di lokasi yang sama.

Sementara majlis resepsi sebelah pengantin lelaki dijangka berlangsung pada 29 Januari 2011 di Seremban, Negeri Sembilan.


Nampaknya pasangan kembar bola sepak, Aidil dan Zaquan memang laris di pasaran. Dua-dua bertemu jodoh dengan artis. Yela orang ada rupa. Harapnya perselisihan faham antara Rita dan Ayu akan terlerai. Tak lama lagi nak berbesan, kenalah baik-baik ye.



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

nur said...

sweet kapel..
zuriey.. hadiah belum pos.. sabar ye..
ALL IN ONE

Anna Boleyn said...

lerrr...da btunang da. sadis sob sob. ayu raudah rmpas bf i. kikikiki :p

zuriey,ada buat 1 entry khas untuk kamu dan lain lain. jom tengok kat sini :

Mission 1 accomplished! – Saya buat yang TERBAIK untuk balas jasa pengomen di HLN… XD :)

cacing said...

ada kemungkinankah jadi macam kembar dia??

ILA HAFIZ said...

baru je jumpa dowang semalam & semasa gambar & wartawan interview dia. nampak mereka mmg sgt bahgia. semoga kemelut dlm keluarga zakuan akan baik

- zuriey - said...

nur: its ok..bila2 pun takpe
Anna Boleyn: ur bf ke? sabar eh
cacing : hehe..doakan yang baik jela
ILA HAFIZ : yela, orang dah nak kahwin hapy jela

Fara Dee Dilah said...

elok la kawin cpt2..elakkan bnde2 dan ckp2 xelok dr msyrkt sekeliling..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.