RSS

Tuesday, October 5, 2010

Am I Friendly?

Rasa macam tak percaya pula. Betul ke ni? Aku pun tak tahu sebenarnya pasal ni.Secara tak langsung aku tgh blogwalking kat blog merahnyamakngah dan terjumpa pasal ni.

Inilah benda yang aku rasa cam dalam mimpi..



Rasa tak sangka boleh dinobatkan sebagai blogger paling friendly kat GengBlogger. Happy bila tau pasal benda ni macam dapat hadiah pulak..Anyway thanks to Gengblogger atas penghargaan tersebut.

Persoalannya sekarang, Am I Friendly?? Korang jelah yang jawap eh.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

yann said...

ahaha..sama la kite..muka sy pun ada kt situ...hehe

Bella Enveeus said...

hehe congratulations.. u must be happy

darkbatman said...

bg aie, kamu friendly sbb stiap kali aie komen mesti akn direply.heee

~ ReD ~ said...

lama wooo aku x masuk website GB tu..huhu..

btw..TAHNIAH!;)

Aktiviti Bloggers Yang Mengeratkan Silaturrahim

Cheq Tun said...

itu la pasal.. rase sy pun xlayak kot sbb sy x frenly mana pun..kalau kata selalu gi gengblogger tu betul la..

- zuriey - said...

yann: yeker..tahniah
Bella Enveeus : welcome..hepi gak
darkbatman: camtu ker..thanks
~ ReD ~: aku pun..2 yang terkejut tgk
Cheq Tun : a'ahla..may be sebab tu kot

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.