RSS

Friday, September 10, 2010

Suasana di pagi raya

Seperti yang kita tahu raya jatuh pada hari Jumaat, penghulu segala hari. Hari ini memang sejuk je cuaca kat sini. Hujan renyai turun tanda rahmat di bulan mulia. Pagi ini aku beraya kat rumah datuk dan nenek sebelum solat Jumaat. Pada pemerhatian aku ramai orang yang memilih tema hijau pada raya pertama termasuklah aku.

Sini aku kenalkan famili aku yang tercinta. Sedikit gambar di hari raya pertama. Alhamdulillah dapat beraya dengan keluarga tersayang. Bersyukur aku sebab di luar sana ada sahaja yang tidak dapat beraya bersama dengan keluarga.


Inilah mak dan ayah aku.


Famili abang aku dan parents.


Adik aku yang kuat melaram..ehhe






Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.