RSS

Tuesday, September 21, 2010

Soalan cepumas : "Bila nak kahwin???"


ARGHHH!!! Takde soalan lain ke nak tanya.

Soalan yang sering di tanya kepada aku yang makin meningkat dewasa ni. Kalau time raya soalan ni memang paling famous lah. Mengalahkan artis yang bujang. Letih nak jawap soalan ni. Sememangnya tiada jawapan untuk soalan ni. Kadang-kadang tension gak aku bila ditanya soalan ni.



Nak tahu soalan pe di tanya. Soalan ni biasa di tanya kepada orang bujang.

Soalan: Bila nak kahwin?
Jawapan aku: Entah..Tunggu jelah kad kahwin..(sambil sengih kambing)

Soalan kalau orang yang baru kahwin.

Soalan: Dah berisi belum? (Mengandung la tue)
Jawapan: Mana aku tahu..Aku tak kahwin lagi..huhu

Ini dua soalan standard yang ditanya yang tak boleh nak bagitahu jawapan sebenar. Pening gak aku mencari jawapan soalan ni. Aku sendiri pun masih mencari-cari jawapan ni. Masa beraya ari tu, dengar khabar member aku ramai dah nak kahwin. Diorang dah ada jawapan lah tuk soalan tue. Takpelah aku berdoa jela pada tuhan. Insyaallah satu hari nanti akan kutemui jawapannya. Doakan untuk aku ye..


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

4 comments:

darkbatman said...

tp bile dh ade calon soklan cepumas 2 la yg ditgu2..heheee

- zuriey - said...

darkbatman: itulah pasal.. tak yah tanya, sendiri akan bagi tau

bdk bucuk :P said...

Biasa la tu.. zuri muda lg. Ira pn dulu dpt soalan yg sama. Nk nye kalau org yg sengaja buat2 tak paham keadaan kita. Kalau org yg selalu berkepit or bwk bf balik rumah tu, mmg patut la ditanya soalan2 gitu. Patutnya mereka mendoakan spy kita cpt bertemu jodoh. Ni tnya cam saje nk sakitkan ati je. Huhu.. tetiba lak geram.. ape kes..

Hehe.. ira penah gak jawab camni.. "Lama dah nk kawen.." pastu terus org tu tak tanya da..

- zuriey - said...

bdk bucuk: muda ke..kecik2 dulu budget nak kawen 25..haha..tak taulah tercapai ke tak..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.