RSS

Wednesday, September 15, 2010

Raya ke-5: Beraya bersama rakan sekolah

Semalam puas aku berjalan raya ke rumah kawan-kawan. Tapi masih ada lagi yang tak sempat. Rumah aku pun diorang tak datang lagi. Aku tengah tunggu kedatangan diorang. Tak tahu lah besok lusa diorang ada rancangan ke. Seronok dapat jumpa member lama. Masa ni lah dapat jumpa dan jalan raya dengan diorang. Besok bila semua dah kahwin tak boleh dah nak jalan ramai-ramai camni.

Kenangan bersama rakan-rakan di Aidilfitri. Memang meriah betul. Semua ni tunggu masa nak kahwin. Tahun depan tak tahulah dapat beraya bersama lagi ke tak.











Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.