RSS

Friday, September 10, 2010

Menu utama di pagi raya


Macam biasa lah menu utama di pagi raya, apa lagi kalau bukan rendang dan ketupat. Kali ini ketupat dah ganti dengan nasi empet. Senang sekarang tak payah nak anyam ketupat. Yang paling special tahun ni adalah rendang yang dibuat dengan kerisik yang aku buat sendiri. Memang semua makan bertambah. Seronok aku tengok.

Selain rendang, menu lain ialah sambal daging. 2 menu ni memang tiap-tiap tahun kena buat. Kalau takde 2 menu ni memang tak rasa lah raya nya.



Memang terliur je masa masak menu ni semalam. Oklah sini aku tunjuk sikit kueh raya yang ada kat rumah aku. Semuanya kueh tunjuk je.







Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.