RSS

Monday, September 27, 2010

DiGi iPhone 4 Life



WOW!!! Aku sebenarnya tak dapat bayangkan macam mana reaksi bila dapat iphone 4 ni secara percuma. Mau mulut melopong jap macam dalam gambar. Memang seronok yang amat. Tak terkata keseronokannya. Belum dapat pun dah cakap macam ni, dah dapat besok tak tau la camne kan.

Kalau dapat sebiji iphone4 memang tak payah lah tukar lagi lepas tue. Macam-macam dah ada kan. Cakap je nak apa, nak ambil gambar boleh, nak buat video boleh (jgn buat video 18sx pula), nak serve internet boleh, nak guna map boleh. Means dengan iphone4 ni tak payah nak beli alatan yang lain cam kamera atau laptop.

Aku rekomen kat sesiapa yang nak menukar handfone baru boleh ambil sebiji iphone ni. Memang puas hati. Applikasi dia pun memang banyak. Rasanya kalau aku dapat iphone ni mau tak buat benda lain. Duk explore iphone je.heheh

Akhir sekali, satu je aku nak cakap.. I WANT iPHONE4!!!!



Cerita best pasal iphone4..
1. Digi iPhone 4 Me
2. Digi iPhone 4 Play
3. Digi iPhone 4 Real


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.