RSS

Tuesday, September 14, 2010

Bertambah sorang lagi anak buah

Alhamdulillah raya kedua hari itu bertambah lagi sorang anak buah aku, anak lelaki. Kira sekarang aku dah ada 11 orang anak buah, 5 perempuan dan 6 lelaki. Tahniah aku ucapkan kepada abang dan kakak ipar aku atas kelahiran baby baru.

Nama baby belum tahu lagi. Tapi ada nama yang dah di aim kan. Antaranya Darwish dan Rayyan. Nama yang sebenar belum diketahui. Masih dalam perbincangan. Pening juga pala nak cari nama untuk anak ni. Nak nama yang sedap-sedap, yang moden-moden.

Kalau dah semua adik beradik aku amik nama best-best untuk anak diorang, jawapnya anak aku besok letak nama simple je la. Ni gambar baby boy yang baru dilahirkan. Muka kecil lain, besok dah besar mesti lain.






Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.