RSS

Monday, September 27, 2010

Artis kena cekup dengan janda? Siapakah dia..

Berita hangat ni. Artis berusia dalam lingkungan awal 50-an yang merupakan penyanyi dan pelakon terkenal era 1980-an dan awal 1990-an kena cekup di rumah seorang janda di Presint 15. Siapa artis tu???

Artis pun manusia juga kan ada nafsu dan perasaan. Tapi janganlah sampai berdua-duaan dalam rumah. Orang keliling mesti kenal. Dah nama pun artis kan. Kalau tak famous pun tapi mesti ada yang kenal.

Kalau orang biasa kena cekup pun dah malu, ini kan artis. Mesti lagi malu. Bila dah kena cekup macam-macam alasanlah yang diberi. Tahu pula panik. Time berdua-duaan tak panik pula ada orang ketiga, tak panik pula Tuhan nampak. Aku nak tahu sangat siapa gerangan artis tu.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

noor afzan said...

sapekah?

- zuriey - said...

noor afzan: tak tahulah sapa gerangan artis tue

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.