RSS

Tuesday, August 17, 2010

Bakal suami aku seorang penyanyi

Apakah pekerjaan idaman korang kepada bakal suami korang. Kalau yang dah kawen tu flash back masa sebelum kahwin. Ada ke idamkan suami seorang guru ke mekanik ke doktor ke.. Ke korang tak kisah apa sahaja pekerjaan beliau. Kalau aku kadang-kadang berkira gak. Yela kena fikir ke depan. Atleast dia mampu tanggung aku sekeluarga nanti.

Aku sebenarnya tak pernah terfikir bersuamikan seorang penyanyi.Ini semua gara-gara kuiz kat facebook tue lah. Korang pernah try tak. Kalau tak pernah nanti try Bakal Suami Anda ialah seorang...


Kalau lah Shahir jadi suami aku..Ish3.. Tak tahu nak kata apa..

Aku terfikir gak kalau lah betul bakal suami aku tue seorang penyanyi camne lah agaknya kan. Bertahan ke tidak perkahwinan aku. Yelah dah penyanyi, mesti ramai peminat. Peminat pula cantik belaka mengalahkan aku. Mesti aku jeles. Nak keluar mana-mana pun kena cover takut kena serbu dengan peminat atau wartawan. Ish tak bestnya,, rasa terkongkong pula.

Jauhnya aku mengelamun.. hehe..Rasanya lebih baik aku kahwin dengan orang yang tidak berapa dikenali tetapi pekerjaan dia menjamin masa depan aku. Itu lagi best. Tak yah kongsi dengan peminat ke sapa2 ke kan. Kalau boleh nak cik abang aku nanti businessman,,hehe aku ni kan suka bershoping..Kalau tak dapat pun takpelah, terima je apa yang ada.




Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

Syafrizal said...

haha kuiz kat facebook tu banyak mengarut... kelakar pun ada

Aku Memang BeGiNi said...

hahahah.kelakar, tu la kdg2 selau gak terpikir mcm tu, still single nih mcam2 angan2 trmsklah apakah pekerjaan bakal calon suami saya.hehhehe

- zuriey - said...

Syafrizal: a'ah..untuk hiburkan hati..
Aku Memang BeGiNi : biasalah tue..tak salah kalau berangan

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.