RSS

Monday, August 9, 2010

3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy


Saori Hara, pelakon filem 3D porno

3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy merupakan filem porno 3D pertama. Fuyoo.. Kemain lagi. Siap nak buat 3D filem porno. Siapa punya idea la ni. Dalam banyak-banyak genre filem, porno juga menjadi pujaan hati penerbit.

Filem ini melibatkan kos sebanyak AS$3.2 juta (RM10 juta) dan dijangka ditayangkan pada Mei tahun depan. Filem yang yang berdasarkan sebuah cerita erotik China itu dibintangi oleh Yukiko Suo dan Saori Hara.


Yukiko Suo

Bahaya betul filem ini. Habislah kalau tersebar kat Malaysia nanti. Lagi-lagi budak-budak yang tengok. Ntah apa yang jadi nanti. Filem-filem macam ni memang kena sekat oleh kerajaan.

Satu je yang terlintas dalam pemikiran, camne diorang boleh dapat pelepasan buat pengambaran filem ni. Lagi satu cmne agaknya si pelakon buat aksi panas tue depan kru2 lain. Memang tak segan langsung..Seronoklah kru2 cuci mata..:-)

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

tim said...

hmm..pelengkap genre movie..
filem kartun n filem aksi buat 3D,
dia pun nak juga

- zuriey - said...

tim: 2la..nak jugak..

mytrajet74 said...

dah kuar ker...mana nak dapat...mesti best kan...LOL

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.