RSS

Wednesday, July 14, 2010

Wanita tergugat mendapat kekasih handsome



Apakah ciri-ciri jejaka idaman anda? Mesti ada tersenarai 'good-looking'. Apa yang boleh dicirikan tentang good-looking tue. Adakah good-looking itu seperti Ashraf Muslim atau Hans Isaac? Wah kalau nak cari yang macam ni, tak tau lah bila aku boleh dapat.

Terlintas di fikiran aku untuk wat tajuk ni sebab aku tengok satu rancangan tv China. Satu slot dalam cerita tue berkenaan dengan memasangkan sepasang kekasih. Macam ajen cari jodoh lah. 5 orang artis yang hensem di jemput datang ke rancangan tersebut, dan mereka disuruh untuk mencuri hati si wanita. Wanita ni adalah rakyat China biasa tapi rupa paras memang cantik gaklah. Yang aku pelik, dalam ramai-ramai lelaki, lelaki yang hensem dulu terkeluar dari rancangan tue. Kalau tengok lelaki tu memang handsome lah kacuk Brazil dan Jepun. Memang tangkap cintan lah.

Antara sebab diorang ni reject lelaki handsome ini sebab takut kedudukan mereka akan tergugat. Iyelah dah dapat boyfriend handsome, sapa tengok terus jatuh cinta. Mungkin senang untuk si lelaki ini nak mencari perempuan yang lain. Wanita-wanita China ni lebih cenderung kepada lelaki yang baik hati dan jujur orangnya.



Aku terfikirlah, kalau rancangan sebegini ada di Malaysia, aku confirm mesti mamat yang handsome tue akan berjaya. Bagi aku cukuplah lelaki tue mempunyai paras rupa yang sedap mata memandang. Kalau orang lain kata tak hensem pun takpe, yang penting bagi aku hensem. Aku takde la pula experience berpasangan dengan lelaki yang handsome ni. Jadi tak tau lah cam ne agaknya lelaki yang hensem ni. Adakah diorang setia? Adakah wanita akan tergugat dapat kekasih yang handsome ini? Atau merupakan satu bonus untuk wanita tersebut. Kalau kata dua-dua sama padan, sama cantik,sama lawa may be tak masalah kot. Masalah tergugat ini mungkin berlaku bila si wanita kurang cantik manakalah si lelaki melihat pada paras rupa.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

Nazz@Purple said...

rase tak selamat je kalo dpt boupren hensem..ade je nak potong line..tp kalo lelaki tu jenis setia ..no hal je..

faiz said...

bukan perempuan tgk perangai laki tu lebih dari kehenseman ke? huhu..



Post-post baru faiz!
Template header Percuma!
Newbie pun boleh dapat trafik
Tutorial untuk download tegar

- zuriey - said...

Nazz@Purple: leh ke pecaya diorang setia..teeeet
faiz: tgok la pendirian seseorang2.

Wan Ssei said...

tapi kenapa ada perempuan lawa sanggup kalel dengan lelaki yang yakde rupa...ramai gak especially yang bonceng motor..hmm...

http://wanssei.co.nr

- zuriey - said...

Wan Ssei: terpulang kepada individu..tapi selalu kita mesti aka rasa sedikit tergugat bila dapat pasangan yang cantik

Wan Ssei said...

hmm...rase tergugat?,,,boleh laa...

http://wanssei.co.nr

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.