RSS

Tuesday, July 13, 2010

Thomas Muller,pemenang Kasut Emas manakala Diego Frolan, pemenang Bola Emas



Thomas Mueller mengubati kekecewaan Jerman dalam kempen Piala Dunia 2010 dengan memenangi dua gelaran utama, Kasut Emas dan juga anugerah Pemain Muda Terbaik.Muller, 20, menjaringkan lima gol dalam enam perlawanan ketika membantu Jerman memenangi tempat ketiga dalam kejohanan di Afrika Selatan itu.





Penyerang Uruguay Diego Frolan dipilih sebagai pemenang Bola Emas bagi Anugerah Pemain Terbaik pada kempen Piala Dunia 2010.

Walaupun kedua-dua negara Jerman dan Uruguay tak dapat jadi Juara FIFA tapi cukupla untuk pemain mereka mendapat anugerah ini. Bukan senang tau nak dapat kasut emas dengan bola emas ni. Berharga tu, dah nama pun emas. Lagi satu anugerah diorang lupa lah nak bagi. Anugerah Penyokong/Penonton Terbaik... Kalau ada anugerah ini, dah tentu aku yang dapat (berangan je lebih)..hehe


Sumber : KOSMO Online


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.