RSS

Friday, July 2, 2010

Sungguh mendebarkan, Brazil vs Netherland malam ini

Malam ini satu lagi perlawanan mendebarkan terutama bagi penyokong kedua-dua kumpulan termasuk aku. Macam biasa memang aku sokong Brazil. Selain Brazil jumpa Netherland pada pukul 10 malam nanti, Ghana pula akan menyusul berlawan dengan Uruguay pada pukul 2.30pagi nanti.


Ini merupakan senarai pemain yang akan beraksi malam ni.

Walaupun Elano (Brazil) tidak akan beraksi pada malam ni,tetapi Brazil masih ada pemain-pemain yang hebat. Harap Kaka tidak dilayangkan lagi kad kuning malam ni. Tak pasal2 tak leh beraksi final nanti.

Brazil tolong jangan ulang lagi sejarah lama. Nak tau kenapa? Sebab pada kempen Piala Dunia 2006, Brazil terkandas pada peringkat suku akhir setelah tewas 0-1 kepada Perancis. So, malam ni Brazil mesti menebus kembali kekalahan mereka. Biar masuk Final.

Malam ni aku dah set dengan member aku nak lepak kat warung. Rumah takde astro, kenalah merempat mana-mana jap. Nak bagi sokongan kat Brazil (macam lah ada kat stadium). Memang aku dah terasa debaran nya ni. Kadang-kadang aku rasa takut gak tengok. Bukan apa, takut takleh hadapi kenyataan bila pasukan pilihan kalah. Tapi aku pasti Brazil takkan menghampakan aku. Go Brazil!!!


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

cik helena said...

cikhel sokong belanda :)

- zuriey - said...

cik helena: wah..kita tunggu malam ni..sapa yang menang

Farid MOFASAD said...

sokong sepanyol gak!

Lovely Bella said...

sokong brazill.. tp x leh nenngok.. kene study!! huhuhuh

kak ina kl said...

salam...akak memang sokong orange...dari dulu lagi..

- zuriey - said...

Farid MOFASAD: tunggu game sepanyol nanti
Lovely Bella: Brazil kalah..:-(
Kak ina kl: yeker..congrateslah dapat masuk semifinal

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.